Allmänna Villkor
Denna sekretesspolicy beskriver hur din personliga information samlas in, används och delas när du besöker eller gör ett köp från komforten.se
PERSONLIG INFORMATION
När du besöker webbplatsen samlar vi automatiskt in viss information om din enhet, inklusive information om din webbläsare, IP-adress, tidszon och några cookies som är installerade på din enhet. När du surfar på webbplatsen samlar vi dessutom information om de enskilda webbsidorna eller produkterna som du ser, vilka webbplatser eller söktermer som hänvisade dig till webbplatsen och information om hur du interagerar med webbplatsen. Vi hänvisar till den automatiskt samlade informationen som "Enhetsinformation".
Vi samlar in enhetsinformation med följande tekniker:
- "Cookies" är datafiler som placeras på din enhet eller dator och innehåller ofta en anonym unik identifierare. För mer information om cookies och hur du inaktiverar cookies, besök http://www.allaboutcookies.org.
- "Loggfiler" spårar handlingar som inträffar på webbplatsen och samlar in data inklusive din IP-adress, webbläsartyp, internetleverantör, referens- / utgångssidor och datum / tidstämplar.
- "Webbvärden", "taggar" och "pixlar" är elektroniska filer som används för att spela in information om hur du surfar på webbplatsen.
När du gör ett köp eller försöker göra ett köp via webbplatsen samlar vi in viss information från dig, inklusive ditt namn, faktureringsadress, leveransadress, betalningsinformation (inklusive kreditkortsnummer, e-postadress och telefonnummer. Vi hänvisar till till denna information som "Orderinformation".
När vi talar om "personlig information" i denna sekretesspolicy, talar vi både om enhetsinformation och orderinformation.
HUR ANVÄNDER VI DIN PERSONLIGA INFORMATION?
Vi använder beställningsinformationen som vi samlar in i allmänhet för att uppfylla alla beställningar som placerats via webbplatsen (inklusive bearbetning av din betalningsinformation, ordning för frakt och förse dig med fakturor och / eller orderbekräftelser). Dessutom använder vi denna orderinformation för att:
- Kommunicera med dig;
- Se våra beställningar på potentiell risk eller bedrägeri och
- När du överensstämmer med de preferenser du har delat med oss, ge dig information eller reklam rörande våra produkter eller tjänster.
Vi använder enhetsinformationen som vi samlar in för att hjälpa oss att screena för potentiella risker och bedrägerier (i synnerhet din IP-adress), och mer generellt för att förbättra och optimera vår webbplats (till exempel genom att generera analyser om hur våra kunder bläddrar och interagerar med webbplatsen och för att bedöma framgången för våra marknadsförings- och reklamkampanjer).
DELA DIN PERSONLIGA INFORMATION
Vi delar din personliga information med tredje parter för att hjälpa oss att använda din personliga information, enligt ovan. Till exempel använder vi Shopify för att driva vår onlinebutik - du kan läsa mer om hur Shopify använder din personliga information här: https://www.shopify.com/legal/privacy. Vi använder också Google Analytics för att hjälpa oss förstå hur våra kunder använder webbplatsen - du kan läsa mer om hur Google använder din personliga information här: https://www.google.com/intl/sv/policies/privacy/. Du kan också välja bort Google Analytics här: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Slutligen kan vi också dela din personliga information för att följa gällande lagar och förordningar, för att svara på en stämning, sökord eller annan laglig begäran om information som vi får eller på annat sätt skydda våra rättigheter.
BEHAVIORAL ADVERTISINGSom beskrivits ovan använder vi din personliga information för att ge dig riktade annonser eller marknadskommunikation som vi tror kan vara av intresse för dig. För mer information om hur riktad annonsering fungerar kan du besöka nätverksannonseringsinitiativets ("NAI") utbildningssida på http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.
Du kan välja bort riktad annonsering genom att använda länkarna nedan:
- Facebook: https://www.facebook.com/settings/?tab=ads
PayPal Payments
You are shopping on a merchant’s website (the “Merchant”). If you place an order for delivery to an address outside of the Merchant’s home country (an “International Order”), you are purchasing from Reach in the way we describe below. Depending on your location, “Reach” refers to With Reach (EU) Limited ÖU (registration #14571597, “Reach EU”), Reach Ltd. (“Reach Canada”), With Reach (Australia) Pty. Ltd. (“Reach Australia”), With Reach UK Ltd. (registration #08507554, “Reach UK”), or With Reach (USA) LLC (“Reach USA”).
If you place an International Order, the item(s) that you are purchasing will be sold by Reach to you. Reach is the “Merchant of Record” for your purchase. You will provide your payment information, shipping address, and any additional information required or requested to complete your order directly to Reach, and not to the Merchant, in order for Reach to process your payment and complete your order.
Your order is subject to: (1) these Reach Terms of Service; (2) the Reach Privacy Policy; and (3) any relevant terms and conditions imposed by the Merchant. By completing your purchase, you confirm that you have read and agree to be bound by all of these.
By placing an International Order on the Merchant’s website, you understand and agree that:
- 1. You are purchasing from, and providing your information to, Reach. Reach is entitled to verify and authenticate your payment information, and if it is unable to verify this information, Reach may contact you and/or your payment card issuer to confirm your identity and/or your intent to place the order.
- 2. If there is an error in the price listed for a product on the Merchant’s website, or in the price applied to the product during the sale of and processing of your order for the product, Reach is entitled to contact you, correct the price, and/or cancel your order.
- 3. If Reach is able to successfully verify your payment information, payment details for your order will be processed by Reach as the seller of the goods to you as the Merchant of Record.
- 4. Once Reach processes your payment information and the transaction is verified, the items in your order will be provided to a carrier for shipment to you, and at that time ownership in the items will transfer from Reach, as the Merchant of Record, to you.
- 5. Reach will direct the carrier to ship your order to the shipping address you provided. Certain addresses will be ineligible for shipment, such as PO box addresses.
- 6. Reach may refuse service, refuse to process or complete orders, remove or edit content, or cancel orders for any reason or for no reason, in its sole discretion.
- 7. If you are under the age of majority in the jurisdiction in which you reside, approval of your parent or guardian is required to complete your purchase.
- 8. In some jurisdictions, Reach obtains payment processing services through affiliates or third-party service providers. In such instances, such affiliates and third parties are obligated under their contract with Reach to comply with strict privacy and data protection requirements.
Here are some other things to understand about your International Order:
Currency. You may select your preferred payment method and currency from a list of options available at the time of checkout. Please note that the relative value of currencies may vary, and as a result, the actual purchase price for items in your order may vary based on the currency selected.
Billing. If you use a payment card or other electronic form of payment as your payment type, your bank or payment card statement will include a reference to “Reach” and the Merchant.
Shipping.Items in your order may be shipped via a single shipment, or via multiple shipments. If items in your order are shipped via multiple shipments, or if your order is only partially filled and shipped, you will only be charged for those items that are actually shipped to you.
Chargebacks, Fraud Prevention and Void Transactions. For your protection, Reach may use various fraud prevention protocols and policies, and industry-standard verification systems, to reduce fraud and minimize chargeback risks. You must comply with such protocols and policies, including card authentication, and “ship to” and “bill to” address verification. Once an order is placed, you may not change any authenticated payment information or any verified “ship to”/“bill to” address. If there is a systemic error which results in the processing or acceptance of a transaction for which authorization has been declined, that transaction will be void.
Customer Service and Returns. Questions or concerns about your order may be directed to the Merchant or Reach. Reach will work with the Merchant as necessary to resolve your issue. If the Merchant allows for returns on International Orders, Reach will assist you in processing a return in accordance with the Merchant’s policy, including reimbursement for the original sales prices of returned products, if authorized by the Merchant. Reach may refuse any return requested if a restriction applies to the item for which the return is requested.